søndag den 31. januar 2010

White Pony, Ninja Sonik, Spank Rock(29/01 2010)

Spank Rock







Ninja Sonik







White Pony




Jeg kan ikke rigtig huske, hvornår jeg sidst havde været på Rust som koncert fotograf. Så Da Stefan Jørgensen fra Rust skrev til mig og spurgte om jeg havde lyst til at dække Spank Rock, sagde jeg ja. Midt i snestormen bevægede jeg mig frem på min cykel, hvis eneste mulighed for mig var at cykel på fortovet.

Aften bød på mere end Spank Rock, White Pony pladeselskab havde plade-release i Bassment, som jeg desværre kun fik en havltime nydelse af. Derefter opvarmede Ninja Sonik og til sidst Spank Rock. Jeg må sige at jeg havde en lille miks følelse af Spank Rock's optræden og især hans slutning på koncerten, som sluttede meget brat.

Der vil blive uploaded flere billeder på min Facebook, senere i dag!

Min næste koncert bliver den 12 februar for Rapspot.dk, hvor det er Talib Kweli der skal optræde på Pumpehuset.

5 kommentarer:

christel og marie sagde ...

Det er jo de fineste billeder!!! og fin ny arm du havde fået lavet der!!

K-Nguyen sagde ...

Tusind tak Christel og Marie!

Jo tak, og har bestilt ny tid til den 9 Feb, hvor venstre underarm skal under nålen, glæder mig allerede helt afsindigt!

Mr. Babdellahn sagde ...

nice as always K.! haha.. 'Viewers Discretion' FTW! :D

Bo P sagde ...

Damn. Det gad jeg godt tjekke. Har tjekket en del billeder fra Ninja Soniks NY shows fra Sucka Pants / Todd Seelie og er blevet rimelig nysgerrig.
http://www.flickr.com/photos/suckapants/tags/ninjasonik/
Spank vil jeg også regne med var en fest, men det var han måske ikke?

K-Nguyen sagde ...

Yaw!

det ser ud som om de gav den ordentlig gas I NYC,men det gjorde de sådan set også her, men det er lidt begrænset hvordan de kan færdes nede blandt crowden på Rust. Men altså, jeg var ret ædru, og stod ret klemt med kameraet helt oppe i fjæset. Ninja Sonik var ok, men også kun ok. Spank Rock spillede sådan ca. 4 numre, føltes det som om. I den sidste halvetime, havde han vist tabt sine briller, så han brugte 40% af hans spilletid på at finde sine briller(HVilket han aldrig fandt) imens dj'en havde sat et beat på. Og lige pludselig skred han bare og der blev trukket for:-S