tirsdag den 6. oktober 2009

Copenhagen Cocktail Club




Vinderen Terkel


Jeg har været med til mange former for konkurrencer, men aldrig en bartender konkurrence.
Så da jeg kom, havde jeg ingen ide om hvad der skulle foregå. Jeg kom ind og fik at vide, at der var ca. 18 deltager, alle havde 3min til at forberede og alle havde 7 minutter til at lave 3 drinks. Forinden konkurrencen havde alle deltagerne vist nok også fået en halvtime til, at købe ind af tilbehør som skulle bruges.
Anyways, som sagt havde jeg ingen forventninger, men havde dog regnet med at der blev langet en masse gratis drinks over baren, hvilket der gjorde. Det var mandag, folk var glade og ikke mindst... folk var røv stive;-)

Besøg Copenhagen Cocktail Club på Facebook, HER!

Se resten af billederne HER!

Ingen kommentarer: