torsdag den 16. juli 2009

For altid! Brygs & Zenia










Jeg har aldrig taget bryllups billeder før, og da Brygs spurgte om jeg gad at tage nogle billeder af hans bryllup og efter-fest, så måtte jeg lige overveje det. Ikke fordi jeg ikke gad, men fordi jeg syntes det var et ret ansvarsfuldt job, og ret ærgeligt hvis billederne blev noget lort, eller hvis de ikke lige kunne lide det jeg lavede. Men Brygs og Zenia havde 100% tiltro til mig og gav mig frie tøjler til at gøre som jeg havde lyst til.
Aften endte med masser af bajer og super hygge!

Da jeg kiggede forbi dem for nogle dage siden for at aflevere billederne, blev jeg overlykkelig over at se deres positive reaktion! De blev simpelthen så glade for dem, og jeg blev en smule stolt indeni. Som Zenia sagde: Det er næsten som at genopleve aften igen! :-D

Ingen kommentarer: