lørdag den 4. juli 2009

Balstyrko at Roskilde festival(Odeon stage)





3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Niiice, du er sgu en dygtig fotograf! Hvordan søren er du blevet så god så hurtigt...? Hvis du først begyndte i 07... Super fede billeder i hvert fald!

K-Nguyen sagde ...

Jeg har arbejdet intenst på det, lige siden jeg fik mit første rigtig kamera, og haft de rigtige indflydelser til at inspirere mig. Desuden så kan jeg bare mærke at det er det her jeg skal! Selvom konkurrence er hårdt i Kbh, så hjælper det mig bare til at kæmpe endnu hårdere for at nå mine mål!

Tusind tak for ros, det er en af de bedste goder, der gør ens bestræbelse det hele værd!

Mvh
Kenneth

Anonym sagde ...

Ja, jeg fotograferer også lidt og forsøger at blive bedre, og jeg synes nogen gange det kan være lidt svært at vurdere sine egne billeder, og så er det super fedt med blog og facebook så man kan få noget feedback!
Keep up the good work :)