tirsdag den 5. oktober 2010

Big up to M&M's!

Jeg var booket til at skyde et bryllup her i weekenden, hvor vielsen foregik i København men hvor selve middagen, samt festen var i Helsingør. Jeg har skudt nogle bryllupper før og jeg har altid haft det ret nervepirrende med bryllupper fordi hvis man fuckede det op, så kunne man ikke ligefrem tage en ommer. Jeg får altid de onde sommerfugle i maven når det er bryllupper jeg skal skyde, men det er vel kun godt!?

Jeg var blevet anbefalet igennem en ven som også deltog i brylluppet, så jeg var ikke helt Palle alene i verden:-D Jeg frygtede lidt at det ville være en lang dag, men alle var så søde og forsikrede sig for at det ikke kun var arbejde, men også at jeg skulle have det sjovt sammen med dem og det må man sige det var. Jeg holdte fra kl 11 lørdag, til kl 07 søndag morgen! Det var skide skægt, og der var fuld drøn på danse gulvet, dejlig hiphop i højtalerne og lækre smagsfulde drinks i baren:-D En helt igennem i orden bryllup!

Jeg tog i nærheden af 1200 billeder og slettede lidt undervejs. Jeg kom hjem med 892 billeder, som nu venter at blive kigget igennem. Så jeg har en hel del arbejde foran mig som jeg skal havet kigget igennem, udvalgt og redigeret. Puuuha;-) Her er nogle af de første som jeg har redigeret!





Maden var yderst delikat og smagte virkelig godt. Den var skruet sammen af gommens gode ven som er køkkenchef

Der var gakkede taler i kostumer, som fik hele rummet til at smile og græde af grin!

Toastmasteren gjorde sit for at få festen igang og han gjorde det sgu godt med sang og rap!

Op med gommen, skoene af og sokkerspidserne blev heller ikke skånet til dette bryllup!

Den gode veninde fra Norge greb buketten

Bai-D og Emilio var også med til brylluppet og som surprise gav de to-tre nummer bla. Sut den op fra slap. Jeg kunne huske at jeg hørte en af de ældre sige: Hvad er det, de siger? sut den op fra slap?":-D

Dj Er Dum Eller Hvad, spillede forrygende hiphop tunes, RnB og gamle klassikere! Hvis han skal spille i en klub tæt ved dig, så burde du helt sikkert tage derind!

Mange gange tillykke til Morten og Michala og tak for deres gæstfrihed, selvom jeg var på arbejde sørgede de for at jeg havde det mega skægt og at jeg var en del af festen.
En helt igennem smukt bryllup med masser af kærlighed, tårer og grin!

Vi ses når i kommer hjem fra jeres honeymoon!

Ingen kommentarer: