torsdag den 22. juli 2010

Spanish from above!

Jeg så de her to gutter på vores anden sidste strand dag, lave de her vilde saltomortaler i det brandvarme sand. For min egen dovenskab, havde jeg ikke taget kameraet med, så jeg var ret irriteret på mig selv. Den sidste dag nærmede sig og vi skulle selvfølgelig på stranden igen. Denne gang pakkede jeg mit kamera grej sammen i håb om at drengene var der igen og ja det var de sørme. Den spanske befolkning er ikke så kean med at bruge engelsk, så det var lidt svært at fortælle dem, hvad det var jeg ville. Jeg kom lidt frem til at de ville have nogle penge for det, men jeg var mere klar på at give dem billederne i stedet. Lidt frem og tilbage på meget lavt engelsk niveau kom vi frem til, at jeg lovede dem inderst inde at jeg ville sende billederne til dem via email, og det har jeg skam tænkt mig at holde!









2 kommentarer:

gb sagde ...

Najs'e flicks, yet again, monsieur! :) And I'm not even a girl... some would say, hahah!

Props, dawgs!

K-Nguyen sagde ...

hahaha, men tak I feel ya!