fredag den 17. juli 2009

Gode nyheder!


Yes, den sorte firkant er skam sat der med vilje:-P

Idag fik jeg den bedste telefon opkald ever. Det har noget at gøre med de billeder jeg har uploaded til dette indlæg. Har fået den opgave at skyde en kampagne vedr. noget jeg ikke må afsløre endnu, men tro mig, det er nok den største break jeg har fået siden altid!
Jeg har et møde på mandag med dem, og forhåbentlig kommer der noget mere godt ud af det!

Jeg er så spændt!

Billederne foroven er bare nogle forsøgsskud, som skulle bruges til at vise frem til deres klient. Jeg fik oprindelig 4 dage til at skyde billederne, men havde ikke tid før dagen inden de skulle afleveres, fordi, jeg havde andre jobs der skulle klares først.
Kravene var ikke store og billederne skulle bare bruges som en form for skabeloner.

De billeder jeg skal tage, kommer til at være noget helt andet end dem her!

Mere info, når jeg får mere at vide!

Tak til Oliver(Model) fordi han lige gad at bruge en time på at være min bitch;-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen tillykke!! Ganske velfortjent!
Hvilket kamera og hvilke instillinger har du brugt til disse billeder?? Hvis du afslører dine teknikker altså ;)

Anonym sagde ...

Tak tak:-D

Jamen, der er en en del photoshop indblandet, men ellers skød jeg billederne i ret forskellige indstillinger. Men iso 400, blænde 40, trådløs flash. Canon EOS 5d