søndag den 14. november 2010

Borneland!

Micki Borneland, har ofte hjulpet mig med det ene og det andet og følte lidt at jeg skyldte ham noget igen, så da han spurgte om jeg havde lyst til at skyde nogle hurtige portrætter af ham og hans bror, sagde jeg straks ja:-D

Vi skød billederne på Lille Vega. Vi kom og fik lov til at skyde lige hvor vi havde lyst til, så da jeg senere fik at vide at nogle af billederne ikke måtte bruges på grund af et eller andet, blev jeg lidt skuffet. Men sådan er det, regler er regler, men gid de havde sagt det inden vi skød billederne:-(

Så kan kun vise nogle af billederne fra den dag, desværre er nogle af de bedste blandt dem, vi ikke måtte bruge!


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nice photos !
Too bad i don't understand a word of what you're writing ! :)

K-Nguyen sagde ...

hehe sorry about that, but thx. Long story short, is that at the location, we were told we could shoot where ever we wanted, so we did. Unfortunatly when we were done and I got to edit them, they had to approve them first, and only some of the pics were approved. Which sucked, because some of the best pics were among those who weren't approved. So Im actually just bitching about the location people wasting my time:-D