mandag den 15. marts 2010

Amigos 4 Life!

Jeg er igang med at lave en serie med mine tætteste venner. Venner som jeg har haft hele livet og som jeg ved, altid vil være der for mig. Jeg føler mig blessed med dem i mit liv, og især føler jeg mig ekstra heldig, at de alle bor her i Kbh.

Til ære for dem har jeg bedt dem komme forbi kontoret, hvor jeg indtil videre har skudt 9 ud af 13(Ink. mig selv). Jeg har skudt dem, en efter en og som jeg til sidst vil sætte sammen til et gruppebilled.
Som i kan se, så er emnet mexikansks gangbangers:-D

Love U Guys!

3 kommentarer:

Simon sagde ...

er du gal du ser loco ud på det photo asser

Asser sagde ...

det ser fedt ud niz, glæder mig til at se det færdige projekt når de tre sidste har taget sig sammen.
kan vi ikke få det tryk lidt stort op, er sådan noget dyrt.
godt initiativ homeboy.

Michael Nguyen - bryllupsfotograf og portrætfotograf sagde ...

Manner, I ser mega LOCO ud!