søndag den 17. oktober 2010

NYC state of mind! Part 1

Så er jeg ankommet til New York sammen med min fætter, Khanh. Her skal vi så chille rundt de næste 10 dage og mon ikke der nok skal komme en del billeder ud af, så hold øje med bloggen for vi har internet i lejligheden:-D


Vi skulle mellemlande i Frankfurt, hvor vi skulle sidde og vente i 6 timer. Deres lufthavn er ikke særlig underholdende og der er næsten ingenting. Her er det Khanh der tager sig en lur, for at få tiden til at gå hurtigere.

Vi har lejet en lejlighed i Brooklyn, som vi deler sammen med nogle andre kammerater. To af dem er Abdellah og Kasper. De ankom allerede dagen før os.

Kasper tager opvasken

Khanh og mig

Vores gade hedder Hausman street i Greenpoint, Brooklyn. Gaden er kendt for alle de amerikanske flag som er hængt ud ved husene.


Hvad vi syntes er seje cykler herhjemme, er et ganske almindeligt syn herover.

Abdellah

Pho til morgenmad i Chinatown. I Kbh betaler vi næsten 100 kr for en skål pho, der er halvt den størrelse. Vi betalte knap 8 dollars for denne kæmpe portion ink. tips



Det er ikke første gang jeg ser en narkoman stikke i sig selv, men det er første gang jeg ser en i NYC subway! Hvis i ser godt efter, kan i se kanylen i hans hånd!

A not so macho dude;-)

Ingen kommentarer: