onsdag den 7. juli 2010

Nas & Damian Marley, Store Vega















Der havde været en del bøvl med at komme ind til denne koncert og skyde billeder. Jeg skrev mig på via Rapspot at skyde den koncert nogle uger siden og alt skulle være fjong, men så i sidste øjeblik fik jeg at vide, at Rapspot ikke havde fået grønt lys alligevel. Hvilket var noget møg da jeg jeg personligt havde set frem til den. Men heldige mig, så havde DubCnn Magasin, brug for en fotograf til koncerten. kun en time før koncerten fik jeg besked om at jeg kunne knipse derinde, så jeg fik lige pludselig mega travlt.

Jeg må sige oveni alle Roskilde festival koncerterne, så var der ikke nogle af dem der kunne måle sig med det, som Nas & Damian Marley præsterede i aftes. Uden tvivl den bedste koncert jeg har været til i 2010!

By the way, har Vega droppet helt at bruge pressegrav? For der har ikke været nogen de sidste 3 koncerter jeg har skudt derinde!

3 kommentarer:

Bo P sagde ...

Hey K. Rigtig gode billeder! og så endda uden fotograv. Kan se du er blevet inspireret til gear foto ;-)

Det her er iøvrigt også mega vildt fanget!
http://rapspot.dk/wp-content/uploads/2010/07/IMG_2462.jpg

Anonym sagde ...

Mener det er den enkelte artist som bestemmer om der er pressegrav eller ej. Til Missy E's ganske overvurderede koncert var der ihvertfald.

K-Nguyen sagde ...

Yeah, arsenalet er vokset en del siden sidste år;-)

Ja blev selv rimelig overrasket, da jeg skulle tjekke billederne ud på computeren!

Anonym: Yeah det fandt jeg frem til, og ja man kan vel ikke klage over at artisterne vil gør det mest bekvemt som muligt for deres fans! Så ingen sure miner herfra:-D