søndag den 23. maj 2010

Weekend med masser af bas, sved, hår wax og motorolie!

Puha, så er det søndag og de sidste to dage, har været mere end almindelig sjovt. I forgårs var jeg et smut forbi Pumpehuset, hvor det virkelig gik ned til Dj Rusko's bas. Salen var lummert af sved og varme og højt humør! Jeg havde selvfølgelig kameraet med!


Igår blev jeg inviteret til en RockaBilly fest af min ven Kasper, som er frisør hos More Tea Sir. Der var masser af højt hår, tussede greased dudes og dudettes, fede biler og motorcykler. Ikke et normalt crowd som jeg normalt kommer og tager billeder af, så jeg måtte sgu tage kameraet med.
Der var ikke meget fri i fri i denne weekend, men det har været det hele værd! Nu vil jeg smutte over i Fælledparken og nyde en fadbamse med hjemmedrengene! GO PINSE!


Opsmøgede jeans, tee og Converse All-star kicks og jeg var klar til en tur tilbage i tiden:-D


RockaBilly









Ingen kommentarer: