mandag den 1. februar 2010

Zulu Awards 2010 kampagne plakater/Billboards!














I starten af December fik jeg opkaldet af Line Durhuus fra TV2 Zulu, som havde fået øje på mine billeder her på bloggen og Facebook. Det som havde fanget hendes opmærksomhed, var mine fest billeder som jeg havde taget igennem det sidste års tid(2009), og det var lige netop den stemning jeg havde fanget, som de skulle bruge i deres trailer! Jeg var ret overrasket over at de havde spottet mig i det store cyberspace, men samtidig også ret stolt over at det var mig de valgte.

Mit job var at lave reklameplakaterne, som jeg skulle skyde ved siden af kameraholdet. Jeg fik også lov, til at køre mit eget show ind imellem, det var rigtig sjovt! At stå der og få 30-40 mennesker i stemning bare for kameraets skyld, gav noget af et kick. Det vil jeg ikke glemme lige foreløbig!

Traileren har kørt de sidste 14 dage, og der er også gadeplakater ude og hænge i hele landet. Der vil nok være 3 forskellige plakater i alt. De vil blive fordelt i almindelig plakat-størrelse samt billboard-størrelse. Kampagnen er for alvor skudt igang i dag, så hvis i ser dem, så email dem gerne til mig:-D

Resten af billederne vil være at finde på min Facebook!

Ingen kommentarer: