tirsdag den 19. januar 2010

Ratpack!

Fra venstre: David Garset, Sven(Promoter), Lou Van, Nam Nam & Brynjolfyr




Yes, så fik jeg endelig brugt mine nye 500Watts lamper! Det fik det Københavnske Dj team, Ratpack fornøjelsen af.

Vi skulle skyde på Rust's natklub, og det der skulle skydes, var selvfølgelig billeder. Men alt var ikke helt harmløst, for da jeg nærmede mig i taxa mod Rust, så kunne vi ikke komme nærmere end til Sankt Hans Torv. Hele Guldbergsgade var spærret af, på grund af at politiet havde fundet noget der lignede en dynamit stang... Hmnnn. Der gik dog ikke lang tid før Thi og mig blev eskorteret hen til Rust hovedindgang, hvor uvidende Sven hentede os. Nysgerrigt kiggede Sven ud, og med et rap, var der en betjent der råbte af ham; kan i så gå ind! Mere var der så ikke rigtig ved den sag, udover at politiet fandt frem til at det måske bare var en krysantemumbombe og ikke en dynamit stang, som først antaget:-S

Udover det, så var drengene sgu ret sjove at arbejde med, og alt gik ret smurt og smertefrit!

Tjek deres kommende event HER!

1 kommentar:

Mr. Babdellahn sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.