lørdag den 5. september 2009

Øv øv og øv!

Ja, mange af jer har spurgt, hvad der blev af mit store job. Jeg kan desværre meddele, at opgaven gik i vasken halvanden uge før jeg oprindelig skulle afsted. Ny projektleder og nye ideer, inkluderede desværre ikke mig. Fik dog kompensation for mistet arbejdstid og hvad jeg nu havde brugt af tid på det.
Men fuck det, sådan er livet nu en gang og det handler sgu bare om at komme på benene igen, og kæmpe videre for det man nu elsker at lave! Smilebåndet virker stadig, og jeg er begyndt på nyt job:-D En dejlig cafe på Elmegade, The Laundromat cafe. En cafe jeg tidligere har bestyret, og som jeg også skal nu...igen:-D

Og bare rolig, der er masser af foto-jobs i sigte, så der kommer stadig masser af billeder på bloggen!

Go weekend folkens!


Fik en sms her forleden, hvor der stod. Du ligner ham kineseren fra Harold and Kumar goes to White Castle.
Så jeg tænkte hvorfor ikke lige lege lidt med photoshop . Billedet her var så hvad jeg fik ud af min kedsomhed;-)

1 kommentar:

Sophie van Moorselaar sagde ...

eow... hvis du skal arbejde på den café sp hook mig lige op med et job. har søgt, men de "hvade ikke brug for hjælp" ... yea right. (;